Гарантійні зобов’язання СКАНРОК

Декларація гарантійних зобов’язань СКАНРОК

Система в пункті прийому-передачі

В разі організації доставки компонентів системи СКАНРОК замовнику власним транспортом, компанія СКАНРОК несе повну відповідальність за:

  • виконання строків поставки згідно умов договору;
  • забезпечення повної комплектації фасадної системи СКАНРОК відповідно до Специфікації до договору як за кількістю, так і за якістю згідно діючих інструкцій П-6 і П-7 або інших регламентів, які вказані в умовах договору.

В разі самовивозу замовником компонентів фасадної системи, перехід відповідальності знаходиться на складі відвантаження СКАНРОК.

В інших варіантах доставки перехід відповідальності регламентується правилами ІНКОТЕРМС-2010.

В усіх випадках, в разі виявлення дефектів в процесі прийомки, про це необхідно негайно сповістити менеджера СКАНРОК, який веде Вашу угоду, після чого Ви отримаєте коротку інструкцію щодо подальших дій. Виявлені дефектні компоненти фасадної системи далі розпаковувати не можна до моменту складання Акту рекламації з обов’язковою присутністю представника СКАНРОК.

Всі дефекти на цій стадії можна розділити на три групи:

  • дефекти, які відбулись за порушень правил навантажувально-розвантажувальних робіт;
  • дефекти, які відбулись за порушень умов транспортування;
  • дефекти, пов’язані з виробництвом.

Система на складі / об’єкті будівництва

Компоненти системи, які знаходяться на об’єкті будівництва або на складі зберігання мають зберігатися відповідно до Умов зберігання СКАНРОК.

В разі виявлення дефектів компонентів в процесі зберігання має бути визвано представника СКАНРОК для складання Акту рекламації. Упаковку пошкоджувати не можна.

Система в процесі монтажу

Монтаж компонентів системи СКАНРОК має відбуватись згідно Проекту фасадної частини забудови та відповідно до Правил монтажу вентильованих фасадів СКАНРОК.

В разі виявлення дефектів компонентів системи в процесі монтажу слід негайно сповістити про це представника СКАНРОК, відкласти пачки з виявленими дефектованими компонентами і слідувати інструкціям менеджера, який веде Вашу угоду.

Всі дефекти на цій стадії можна розділити на такі групи:

  • скриті дефекти, які відбулись за порушень умов транспортування, навантажувально-розвантажувальних робіт, які не було виявлено в процесі прийому-передачі;
  • дефекти, які з’явились в зв’язку з порушеннями умов зберігання вже після прийняття компонентів системи на склад;
  • малоймовірно, але, скриті дефекти, які відбулись з-за порушень виробничих процесів;
  • дефекти, які виникли в процесі недбалого монтажу;
  • дефекти, які виникли з-за невідповідності технологічних процесів монтажу до Правил монтажу вентильованих фасадів СКАНРОК.

Система в процесі експлуатації

Всі дефекти в процесі експлуатації можна поділити на декілька груп:

  • дефекти несучої частини споруди (просадка фундаменту, порушення геометрії стін та інше), які спричинили деформацію фасадної площини;
  • дефекти фасаду, пов’язані з неправильним проектуванням фасадної системи;
  • дефекти фасаду, пов’язані з недбалістю монтажних робіт, порушенням Правил монтажу, відхилом від проекту фасадної системи;
  • дефекти фасаду, пов’язані з вандальними діями стосовно фасаду.

СКАНРОК надає гарантію на те, що може проконтролювати

Гарантія 7 років на компоненти системи СКАНРОК

За нормами ДСТУ гарантія на компоненти фасадної вентильованої системи складає 5,5 років, але компанія СКАНРОК надає добровільну гарантію, яка фіксується в договорі:

Гарантійний строк на систему не менше 7 років з дня введення в експлуатацію за умов дотримання споживачем правил експлуатації системи.

Гарантія 30 років на фасадну систему СКАНРОК

I. Заява про гарантію

Виробник гарантує якість продукції, що поставляється, протягом 30 років. Гарантія, надана за межами встановленого законом гарантійного терміну, надається у зв’язку з тим, що придбання продукту є довгостроковою інвестицією власника будівлі і значно збільшує вартість об’єкта нерухомості. Протягом гарантійного періоду виробник гарантує, що продукт не буде мати перелічені нижче недоліки на умовах, викладених нижче, і що при звичайному використанні при нормальних кліматичних умовах він буде мати властивості відповідно до його обов’язкових технічних стандартів та загальнообов’язкових правових норм. Виробник добровільно приймає на себе зобов’язання, що відповідають нормам Європейського Союзу. Відповідальність за дефекти протягом перших двох років з дати поставки продукту регулюється загальнообов’язковими законодавчими положеннями, особливо Законом 2099/2012 Coll., Цивільним кодексом із змінами та Законом. 634/1992 Зb., Про захист прав споживачів, якщо покупець є споживачем.

II. Зміст гарантії

1. Виробник, як додаток до своїх договірних зобов’язань, поставляє якісний продукт першокласного якості, гарантує якість продукції, що поставляється, на обмежений термін 30 років від дати поставки продукту за нижченаведених умов. Ця гарантія може бути передана будь-яким іншим власникам нерухомості, на якій продукт був встановлений, за умови, що ця гарантія та оригінальний чек (рахунок-фактура) передаються новому власнику власності та передаються виробнику, а права з цієї гарантії передаються Новому власнику нерухомості.

2. Гарантія полягає в тому, що на час гарантії:

а) продукт зберігає власну структурну цілісність і зовнішній вигляд,
б) не знижує своїх властивостей під впливом морозу,
в) захищає власність від погодних коливань і виконує функцію активного захисту.

III. Умови та обсяг застосування гарантії

1. Ця гарантія стосується використання виробу під час реконструкцій та будівництва нових споруд.

2. Ця гарантія не поширюється на дефекти, що виникли внаслідок неправильного використання, використання несанкціонованих і незвичайних будівельних процедур або будівельних процедур усупереч технічним стандартам, змінам основ будівництва або будівництва в цілому або його частини, використання в протиріччі з інструкцією з монтажу всупереч рекомендаціям виробника. Крім того, ця гарантія не поширюється на дефекти, спричинені вандалізмом, аварією, землетрусом, повінню, вибухом, пожежею, ударом сторонніх предметів, кислотних дощів, не характерних арктичних морозів, неправильного транспортування або зберігання, а також будь-яких інших причини, на які виробник не міг безпосередньо вплинути.

3. Гарантія припиняється, якщо власник майна не дозволяє виробнику або особам, призначеним ним, проводити аналіз продукції та випробування.

4. Гарантія розповсюджується на такі умови:

а) монтаж фасадної системи здійснюється суб’єктом, службовці якого пройшли підготовку виробником щодо способу встановлення системи SCANROC;
б) на момент виконання монтажу сертифікат проходження навчання був дійсним;
в) монтажник фасадної системи SCANROC надав виробнику належним чином виконаний план з монтажу та інспекції фасаду SCANROC.

5. У разі виникнення дефекту на поставленому виробі протягом перших двох років з моменту його поставки, виробник зобов’язаний у разі обґрунтування претензії, доставити новий продукт безкоштовно або надати знижку на ціну справедливо заявленої частини продукту. Доставка нового продукту означає заміну певної несправної частини фасадної системи на нову, а не заміну всієї поставленої фасадної системи.

6. Починаючи з третього року гарантії, у разі виникнення обґрунтованого дефекту, виробник зобов’язаний доставити на заміну дефектного продукт або його частини — новий продукт або його частину або надати фінансову компенсацію у такій сумі, встановленому у відсотках від початкової ціни придбання:

Модель розрахунку на тридцять років:

• на третій рік гарантії — 80% від початкової ціни придбання з урахуванням ПДВ,
• на п’ятий рік гарантії — 70% від початкової ціни покупки з урахуванням ПДВ,
• на десятий рік гарантії — 50% від початкової ціни придбання з урахуванням ПДВ,
• на двадцятий рік гарантії — 20% від початкової ціни придбання з урахуванням ПДВ,
• на тридцятий рік гарантії — 5% від початкової ціни придбання з урахуванням ПДВ.

7. Ця гарантія не зобов’язує виробника сплачувати будь-які витрати або збитки, понесені у зв’язку з її застосуванням, і юридично не підлягає виконанню.

8. Ця гарантія дійсна лише у випадку, якщо суб’єкт, який встановлює фасадну систему для кінцевого споживача, сплачує своєчасно та своєчасно всі свої зобов’язання перед виробником.

9. В інтересах кінцевого споживача виробник має право вимагати від суб’єкта, що встановлює фасадну систему, надання документу, підтверджуючого сертифікацію виробника та відсутність зобов’язань перед виробником.

10. Ця гарантія надається безкоштовно і не входить у вартість покупки продукту.

11. Видаючи цей гарантійний сертифікат, виробник підтверджує, що умови, викладені в цьому гарантійному сертифікаті, були виконані.

Експлуатація без витрат

100 років

Всі компоненти системи розраховані на витривалий термін експлуатації і мають приблизно однаковий життєвий цикл.

В експлуатації системи вентильованих фасадів СКАНРОК не потребують будь-яких додаткових витрат окрім миття під тиском раз на декілька років (в залежності від ступеню забруднення довколишнього середовища).

Гарантійний лист

стосовно добровільної гарантії СКАНРОК терміном на 30 років
[UA]

Не знайшли що шукали?

Будь ласка заповніть такі поля для отримання обґрунтованої та повної відповіді

ПИСЬМОВИЙ ЗАПИТ

9 + 5 =

Приходьте!

вул. Волгоградська, 41
м. Київ, 03110, Україна

Подзвоніть нам!

Напишіть нам!